معرفی دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط شهری

مهم نیست که منزل شما چقدر بزرگ یا چقدر کوچک باشد، شما در این منزل تجهیزات و وسای ...

3

معرفی دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط شهری

معرفی دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط شهری

مارس 22, 2022 - 8:53 ق.ظ

معرفی دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط شهری

مهم نیست که منزل شما چقدر بزرگ یا چقدر کوچک باشد، شما در این منزل تجهیزات و وسایل با ارزش خود را قرار داده‌اید. وسیله‌ها برای شما اهمیت زیادی دارد و از همه مهم‌تر حفظ امنیت وسایل مادی به کنار‌، امنیت و سلامتی خانواده‌تان در منزل مهم‌ترین دارایی شماست. نصب دزدگیر در منازل و اماکن، امروزه یکی از روش‌های دفع دزد‌ها از مکان‌های مختلف است. در این مقاله به بررسی و معرفی دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط شهری می‌پردازیم.

 

اگر در دسته‌ی انسان‌هایی قرار دارید که نمی‌توانید به همسایه‌ی خود اتکاکنید و وضعیت بررسی سیستم دزدگیر منزل را به او بسپارید، تکنولوژی امنیتی دزدگیری اختراع کرده است که از طریق تلفن کردن خودکار به شما و شماره تلفن‌هایی که وارد حافظه‌اش می‌کنید با شما یا نزدیکانتان تماس برقرار می‌کند و دزدی و ورود غریبه و متجاوز را به شما طی تماس تلفنی اعلام می‌کند‌. در صورت بروز خطر و دریافت تماس می‌توانید با همسایه یا پلیس محله خود تماس برقرار کنید و موضوع را به او اطلاع دهید‌.

 

اکثر دزدگیرهای تلفن کننده به شما امکان می‌دهند لیستی از سه تا 10 شماره تلفن را برنامه ریزی کنید که به ترتیب اولویتی که تنظیم کرده‌اید در پروتکل قرار داده می‌شوند. اولین شخصی که با موفقیت تماس می‌گیرد، می‌تواند با بقیه شماره‌ها تماس برقرار کند. برخی از مدل‌های پیشرفته دیگر همچنین می‌توانند در صورت آتش سوزی یا سیل در خانه شما را آگاه کنند یا به یک دکمه وحشت متصل شوند.

 

دزدگیر‌های تلفن کننده‌های خط شهری

در این نوع دزدگیر‌ها به یک خط تلفن ثابت در منزل نیاز دارید که به خط تلفن شهری نصب باشد‌. سپس می‌توانید به سیستم نام و شماره تلفن 10 نفر از نزدیک‌ترین افرادی که در اوضاع اورژانسی می‌توانند در دسترس باشند و در صورت بروز حادثه تماس از طرف این دزدگیر دریافت کنند را وارد سیستم کنید. دزدگیر تلفن کننده به سیستم هشدار امنیتی متصل است، به طوری که اگر زنگ هشدار فعال شود، دزدگیر تماسی را به شماره‌های وارد شده متصل می‌‌کند و آن‌ها می‌توانند در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را انجام دهند‌.

 

نکته‌ی جالبی که در مورد این نوع دزدگیر‌ها می‌توان مطرح کرد این است که شما قادر هستید که شماره تلفن‌هایی از سراسر جهان را به این سیستم وارد کنید. در این صورت اگر در کشوری تنها زندگی می‌کنید، می‌توانید دوستان یا عزیزانی که در کشورهای دیگر دارید را از موضوع با خبر کنید تا آن‌ها هم بتوانند برای مشکل پیش آمده کاری انجام دهند‌.

 

اگر هیچ خط تلفنی به ساختمان وجود ندارد، می‌توانید از دستگاهی برای انتقال پیام تلفنی خروجی به یکی از شبکه‌های تلفن همراه استفاده کنید. گاهی اوقات مشتریان حتی اگر یک خط تلفن در ساختمان داشته باشند این کار را انجام می‌دهند زیرا با این کار می‌توان سیگنال تلفنی خروجی را متوقف کرد اما در صورت استفاده از شبکه تلفن همراه این کار ممکن نیست. بنابراین می‌توانید به طور خودکار از طریق دستگاه GSM gateway در یک مکان مخفی امن دزدگیر تلفن کننده خودکار را فعال کنید‌.

 

 

 

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *