امکانات دزدگیر تلفن کننده

برتری‌هایی که این مدل دزدگیرها دارند، باعث شده که طرفداران آن‌ها بیشتر شود. در ا ...

3

امکانات دزدگیر تلفن کننده

امکانات دزدگیر تلفن کننده

مارس 27, 2022 - 8:53 ق.ظ

امکانات دزدگیر تلفن کننده

برتری‌هایی که این مدل دزدگیرها دارند، باعث شده که طرفداران آن‌ها بیشتر شود. در ادامه مطلب امکاناتی که دزدگیر تلفن کننده برای شما فراهم می‌کند آمده است. با ما همراه باشید.

شنیدن صدای هشدار و آژیر دزدگیر در محیط:

این دستگاه‌ها با در برداشتن میکروفون‌های اختصاص یافته می‌توانند درصورت بروز خطر و برقراری تماس با صاحبین شماره تلفن‌های داده شده در صورت پاسخ دادن یا ندادن آن‌ها طوری تنظیم شوند که صدای بلند آژیر را در کل محیط پخش کنند‌. در این صورت سارق باشنیدن صدای دزدگیر از محل می‌گریزد و یا ممکن است با اطلاع به افراد حاضر درمحله دستگیر می‌شود‌.

 

ذخیره شماره تلفن‌ها در حافظه‌ی دستگاه :

دزدگیر تلفن کننده این قابلیت را دارد که از 4 تا 30 شماره تلفن را در خودش ذخیره کند‌. این شماره‌ها در تلفن ذخیره می‌شوند و قابلیت پاک شدن را نیز دارند‌.

 

انتخاب صدای خودتان به عنوان هشدار :

این قابلیت برای شما وجود دارد که صدای خودتان را ضبط کنید و به جای صدای آژیر خط از صدای خودتان برای پخش شدن در محیط یا اطلاع رساندن به شماره تلفن‌هایی که وارد کرده‌اید استفاده کنید‌. مزایای این قابلیت در این است که اگر تماسی از سمت این سیم کارت به خواهر یا دوست شما وارد شد و او این شماره تلفن را در گوشی خود ذخیره نداشت با شنیدن صدای هشدار پیام که صدای خود شماست سریع‌تر متوجه موضوع می‌شود و برای انجام اقدامات لازم سریع‌تر اقدام  می‌کند‌.

 

کنترل از راه دور دزدگیر تلفن کننده:

با وارد کردن کد لازم می‌توانید انتشار پیغام هشدار را فعال یا غیر فعال کنید‌. مزیت این قابلیت در این است که ممکن است با پخش آژیر در محل یا با ارسال تماس به شماره‌های وارد شده امکان مزاحمت ایجاد شود و در این صورت شما به این قابلیت نیازمند می‌شوید تا از طریق تنظیماتی که در ابتدای فعال سازی انجام داده‌اید کدی را برای غیرفعال سازی صدای آژیر وارد کنید و صدا را قطع کنید‌.

 

اجزای دزدگیرهای تلفن کننده با خط شهری و خط تلفن ثابت :

اجزای تشکیل دهنده‌ی این دزدگیر تلفن کننده موارد ذیل را در برمی‌گیرد‌، خاطر نشان می‌کنیم که در ساختمان این دزدگیر‌ها از حساس‌ترین سنسورها استفاده شده است که درجه‌ی دقت و شناسایی آن‌ها را به بالاترین شکل ممکن ببرد‌‌.

 

پنل یا کیت کنترل زنگ آژیر :

پنل بخش مرکزی سنسور این دزدگیر را در بر می‌گیرد‌. در این قسمت قابلیت این وسیله این است که می‌تواند سیگنال‌های ورودی را بخواند و در واقع روشن و خاموش کردن سیستم از این مرکز نشات می‌گیرد‌.

سنسورها و حسگرهای بسیار قوی:

سنسورهایی که دراین دستکاه تعبیه شده‌اند به قدری قوی و حساس هستند که می‌توانند هر گونه اقدامات غیر عادی را تشخیص داده و سریعا اقدامات پیشگیرانه را به عمل بیاورند.

وجود حسگرهای اولتراسونیک :

این حسگر ها امواجی با طول 15 تا 75 کیلو هرتز را انتشار می‌دهند‌. این سنسور براساس قانون دوپلر کار می‌کند  و می‌توانند امواج را در طول بسیار زیادی در منطقه پوشش دهد‌.

امکانات هشدار دهنده :

قابلیت‌های گوناگونی برای اعلام هشدار و پخش آژیر در منطقه وجود دارد که بر روی این دستگاه‌ها و بسته به انتخاب مشتری تعبیه می‌شود‌.

 

 

 

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *